Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

اخذ پذيرش از دانشگاه هاي تركيه

اخذ پذيرش در دانشگاه هاي تركيه

یکی از عمده ترین فعالیت های تومرپل فعالیت در زمینه ی اعزام دانشجو و اخذ پذیرش براي متاقضيان تحصيل در تركيه  از دانشگاه های ترکیه می باشد. تومرپل با برخورداری ازمجوزهای قانونی از وزارت علوم و تحقیقات و  کادر متخصص و داشتن نمایندگانی در دانشگاه های ترکیه وایجاد ظرفیت و قرارداد با دانشگاه هاي  ترکیه اقدام به اخذ پذیرش در مقاطع مختلف تحصیلی می نماید.اخذ پذیرش در مقاطع ذیل و با شرایط کلی ذکر شده صورت می گیرد:

الف)اخذ پذیرش از مدارس ترکیه(دبستان، راهنمایی، دبیرستان، پیش دانشگاهی)

با توجه به اینکه برخی از متقاضیان خواستار تحصیل در مدارس ترکیه می باشند لذا تومرپل  این امکان را برای عزیزان فراهم می کند که در مقطع دلخواهشان ودر رشته های موردنظرخود به زبان انگلیسی یا ترکی استانبولي در مدارس ترک یا ایرانی مشغول به تحصیل شوند.

ب)اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی در گروه رشته های پزشکی و غیرپزشکی ودر دانشگاه هاي  انگلیسی زبان و ترک زبان و همچنین در دانشگاه هاي  خصوصی و دولتی ترکیه امکان پذیر می باشد. هریک از دانشگاه ها با شرایط خاص خود از طریق آزمون  يوس (YOS) یا شرط معدل و یا حتی بدون مدرک اقدام به پذیرش دانشجویان خارجی می نمایند. برای آشنایی بیشتر با رشته های موجود و ظرفیت ها شرایط خاص هر دانشگاه با مشاورین موسسه ارتباط بگیرید.

ج) اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

در سالهای اخیر به دلایل متعدد استقبال از دانشگاه هاي  ترکیه چشمگیر بوده است. با توجه به این که دانشجویان این مقاطع در دانشگاه هاي  ترکیه امکان برخورداری از بورس تحصیلی و فرصت های مطالعاتی (آمریکا، کانادا، ....) را به راحتی کسب می کنند لذا دانشجویان خارجی با انگیزه های بیشتری جذب این دانشگاهها می شوند. از آنجا که پذیرش به صورت دو بار در سال صورت می گیرد لذا دانشجویان فرصت کافی در طول سال برای آمادگی و اقدام پذیرش دارند.

دانشجویان برای پذیرش در این مقاطع نیاز به یک مدرک زبان (ترکی یا انگلیسی) و شرکت در آزمون آلس (ALESL/GRE) وکسب حداقل نمره از این آزمون ها می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی این آزمون ها به بخش آزمونها يا مشاورین تومرپل مراجعه فرمایید.

د)اخذ پذیرش در دوره های تخصص و فوق تخصص

دانشگاه هاي  معتبر ترکیه همواره به دلیل اعتبار علمی و تخصصی بالای خود در مجامع جهانی دررشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ودندان پزشکی، ... سالانه تعدادی دانشجوی خارجی را از طریق آزمون توس (TUS/DUS) پذیرش می کنند.اکثریت دوره ها در دانشگاه هاي  مطرح پزشکی ترکیه مانند جراح پاشا و حاجت تپه و....برگزار می شود.  تومرپل با همکاری اساتید دانشگاه هاي  ترکیه و ثبت نام شما در دوره های آمادگی این آزمون در ترکیه ومعرفی و تهیه ی این منابع همراه شما خواهد بود

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید